فروشگاه اینترنتی پرچم محرم
ویژگی های فروشگاه اینترنتی پرچم محرم

معرفی فروشگاه اینترنتی پرچم محرم

در ماه محرم سراسر ایران، در هر شهر یا روستایی می‌توانید شاهد آیین‌های متعددی به اشکال مختلف باشید. در هر نقطه، مردم مراسم مذهبی خاصی را برگزار می‌کنند که برچسب متعلق به خود و معروف بودن در مناطق خود را دارند. حتی رایج‌ترین نوع برگزاری این آیین‌ها با عزاداری، سینه زدن یا زنجیر زدن در خیابان‌ها، مساجد و نمازخانه‌ها در شهرهای مختلف می‌تواند متفاوت باشد. گروه‌های مختلف با آداب‌ورسوم و سنت‌های مختلف با لباس‌های سیاه راهپیمایی می‌کنند و در شهر حرکت می‌کنند و علم (معیار نبرد) را هماهنگ با ضرب طبل و صدای موسیقی آوازی بالا نگه می‌دارند.
باهم نگاهی به فروشگاه اینترنتی پرچم محرم می‌اندازیم.

پرچم محرم

ایران کشوری اسلامی است که در برخی از ماه‌های قمری در آن مراسم‌های زیادی برگزار می‌شود. اکثریت مردم ایران شیعه‌اند و به اصول دینی و برگزاری مراسمات مذهبی پایبند هستند.
یکی از مراسم‌های مهم برای شیعیان، عزاداری محرم و سوگواری به مناسبت شهید شدن امام حسین و یارانش است. این مراسم شامل روزهای عاشورا و تاسوعا بوده و عزاداری‌ها تا چهل روز به طول می‌انجامد. مهم‌ترین موضوع در رابطه با این‌گونه مراسم، استفاده از المان‌هایی است که بتواند این رویدادهای مهم مذهبی را به تصویر بکشد. پرچم محرم یکی از قدیمی‌ترین اسباب نمایشی در عزاداری ایام محرم و صفر است. علائم و نشانه‌های عاشورایی اما در نگاهی عمیق‌تر و موشکافانه‌تر شاخص‌های برتر و مستحکم‌تری را نیز در این مورد می‌توانیم بیابیم. پرچم عاشورایی همچون صاحب آن، حضرت اباعبدالله(ع) پا در فرش و سر بر عرش دارد و فرق بر افلاک می‌ساید و بی‌تردید بلندترین پرچم این واقعه ناتمام، درخشش رأس مطهر آن حضرت بر بالای نیزه است و این تفاوت بلامنازع علائم عاشورایی با سایر انواع آن است.

انواع پارچه پرچم محرم

پرچم‌های مربوط به دوره معاصر كه اغلب با ماشین دوخته‌شده‌اند، فاقد اصول و قواعد در نقوش هستند. نقوشی كه فضای خالی دور نوشته‌ها را پرکرده‌اند، بدون توجه به اصول گل‌های اسلیمی و سلیقه‌ای طراحی شدند. متن‌های حاشیه به خط نستعلیق شکسته نوشته شده اما به شکل خیلی ابتدایی و با ایرادهای مختلف كه از ارزش نوشته‌ها و درنهایت از ارزش پرچم می‌کاهد. در این دسته از پرچم‌ها به‌جای استفاده از نقوش پرمحتوای انتزاعی، از موضوعات کلیشه‌ای و نسبتاً رئال مانند دست‌های بریده “حضرت عباس” به‌کاربرده شده است.
با فرارسیدن ایام عزاداری امام حسین (ع) و یارانش، پرچ برافراشته بر گنبد امام‌زاده‌ها و هم‌چنین حرم امام رضا (ع) که در طول سال به رنگ قرمز است، با پرچم به رنگ مشکی به منظور نمایش ایام حزن و اندوه، تعویض می‌شود. انواع پارچه‌های استفاده شده برای مراسم عزاداری این ماه اغلب از جنس جیر، ساتن و یا ژرسه و معمولاً به رنگ سبز (نشانه اسلام) و رنگ مشکی (نشانه سوگواری) است.
همچنین از چاپ‌های دیجیتال، سیلک و دیسپرس می‌توان برای این پرچم‌ها استفاده کرد.

انواع پارچه پرچم محرم

قیمت پرچم محرم سفارشی

پرچم‌های عزاداری معمولاً از پارچه یا کاغذهایی که حاوی نوشته هستند، تهیه می‌شوند. در ایران نیز به دلیل وجود مراسم‌ها و اعیاد مذهبی فراوان، از انواع پرچم در طرح و ابعاد مختلف استفاده می‌شود. محرم نیز به‌عنوان مهم‌ترین ایام سال محسوب شده که با فرارسیدن آن، خرید و استفاده از انواع پرچم مذهبی به اوج خود می‌رسد.
تهیه بهترین نوع پرچم که از بهترین پارچه و بهترین نوع چاپ تهیه شده است مهم‌ترین موضوع در این ایام برای صاحبان مراسم عزاداری محرم است.

خرید از فروشگاه اینترنتی پرچم محرم

بافت ستاری؛ مجموعه‌ای قابل اعتماد و بزرگ است که به عنوان تولید کننده انواع پرچم با بهترین کیفیت فعالیت می‌کنند. همچنین با چاپ انواع پرچم محرم، توانسته است بهترین‌ها را ارائه کند و رضایت مشتریان خود را کسب نماید و به این وسیله هرروز به اعتبارش افزوده شود.
پرکاربردترین پرچم در ایام محرم و صفر، پرچم با نوشته یا حسین است که در روزهای عاشورا و تاسوعا استفاده می‌شود.
شما می‌توانید انواع پرچم محرم را با بهترین جنس پارچه، نوع چاپ و قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی پرچم محرم بافت ستاری بخواهید. کسب رضایت مشتریان عزیز و ارائه پرچم‌هایی با بهترین کیفیت تولید هدف اصلی ما در این مجموعه است.